TRADUCTOR

TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

Esperem que us agradi el nostre bloc !!!!!!!!

La Nostra Mascota Tom

miércoles, 28 de abril de 2010

PORRA BARÇA VS VILLARREAL


El pròxim partit el jugem contra el villarreal.
Esperem que el villarreal ens ho posi bastant fàcil i així ens ho posarà perquè quasi tothom el classifica com un equip bastant malo.Per això el marc i jo us demanem que poseu un comentari de com creiieu que quedaran els dos equips.
Jo dic 2-o a favor del Barça.
Ara us toca a vosaltres triar el resultat.

4 comentarios:

  1. Jo de "porres" de futbol no hi entenc gaire, però hi ha unes " porras" que es mengen, que són una mena de xurros gruixuts que estan boníssims... Així doncs, jo dic que vull que porteu "porras" i fem un bon esmorzar a l'escola enlloc de fer una porra amb el Barça... heheheheeh!! Tinc una ironia molt fina com el Ricard, oi?

    David-mestre. PER CERT: JUGEM: JUGUEM
    MALO: DOLENT

    ResponderEliminar
  2. crec que 3-1 a favor del barça

    ResponderEliminar
  3. O COM DIEU VOSALTRES 2-0 A FAVOR DEL BARÇA

    ResponderEliminar
  4. Home lola vols parar de fer el loro en el nostre bloc,si et semble?
    A si sobre la inorïa del David és molt divertida(aixó també és ironia)
    peró si aixó és una porra no un club de ctilleo.
    Jo crec que vam patir peró ho vam aconseguir de pana!!!

    adéu i força barça!!

    ResponderEliminar